Kontakt: Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, tel. +48 18 443 53 08, +48 18 44 86 500

Wtorek, 07 października 2025 r.    Imieniny obchodzą: Maria, Marek

Dzisiaj 6 października 2025 (poniedziałek) od 14.00 nastąpi przerwa w działaniu telefonii stacjonarnej dla całego urzędu.
W tym czasie kontakt telefoniczny z urzędem będzie niemożliwy zarówno dla petentów, jak i urzędników.

Projekty uchwał Rady Miasta Nowego Sącza V kadencji

Projekt uchwały Rady Miasta
Wnioskodawca: Prezydent Miasta/WAB
Data złożenia projektu: 2007-09-11
Data wydania decyzji: 2007-09-12
Status projektu: Projekt podjęty
Komisje opiniujące:
- Komisja Praworządności
- Komisja Budżetowo-Gospodarcza
- Komisja Zdrowia i Opieki Społecznej
                                                                                                                                Projekt - druk nr - 17
Uchwała Nr ............/2007
Rady Miasta Nowego Sącza
z dnia ............................. 2007 r.
 
 
w sprawie: zmian uchwały budżetowej Miasta Nowego Sącza na rok 2007
 
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 184 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r.
Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) – na wniosek Prezydenta Miasta Rada Miasta Nowego Sącza uchwala co następuje:
 
 
§1
 
1.     Dokonuje się zmian w dochodach budżetu miasta, jak w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały
2.     Dokonuje się zmian w wydatkach budżetu miasta, jak w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały
 
§2
 
W Uchwale Budżetowej Miasta Nowego Sącza na rok 2007 wprowadza się zmiany wynikające z załącznika nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 do uchwały niniejszej.
 
§3
 
Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta.
 
§4
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego oraz ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
 
 
 
 
                                                                                                              Przewodniczący Rady Miasta
 
                                                                                   Artur Czernecki
 
                                                                                              
  
Załącznik Nr 1
do Uchwały Rady Miasta
Nr ………/2007
z dnia ………………. 2007 r.
Zmiany w budżecie po stronie dochodów
 
 
 
 
 
(w zł.)
Dział
Rozdz.
§
Treść
Zwiększenie
Zmniejszenie
756
 
 
Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem
197 500
100 000
 
75616
 
Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych
197 500
100 000
 
 
0430
Wpływy z opłaty targowej
 
100 000
 
 
0500
Podatek od czynności cywilnoprawnych
197 500
 
853
 
 
Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej
14 000
 
 
85305
 
Żłobki
14 000
 
 
 
0830
Wpływy z usług
14 000
 
 
 
 
Razem:
211 500
100 000
 
 
 
Ogółem zwiększenie dochodów:
111 500
x
 
 
 
 
 
 
Przewodniczący Rady Miasta
Artur Czernecki
 
Załącznik Nr 2
do Uchwały Rady Miasta
Nr …………../2007
z dnia ………………….. 2007 r.
Zmiany w budżecie po stronie wydatków
 
 
 
 
 
 
 
 
(w zł.)
Dział
Rozdz.
§
Treść
Zwiększenie
Zmniejszenie
010
 
 
Rolnictwo i łowiectwo
2 500
 
 
01030
 
Izby rolnicze
2 500
 
 
 
 
wydatki bieżące, w tym:
2 500
 
 
 
###
Wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wysokości 2% uzyskanych wpływów z podatku rolnego
2 500
 
750
 
 
Administracja publiczna
26 000
26 000
 
75023
 
Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu)
26 000
26 000
 
 
 
wydatki majątkowe
26 000
26 000
754
 
 
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa
15 000
 
 
75411
 
Komendy powiatowe Państwowej Straży Pożarnej
15 000
 
 
 
 
wydatki majątkowe
15 000
 
851
 
 
Ochrona zdrowia
88 700
73 700
 
85154
 
Przeciwdziałanie alkoholizmowi
38 700
38 700
 
 
 
wydatki bieżące, w tym
38 700
38 700
 
 
 
wynagrodzenia
35 200
 
 
85195
 
Pozostała działalność
50 000
35 000
 
 
 
wydatki bieżące, w tym:
 
35 000
 
 
 
wynagrodzenia
 
13 000
 
 
 
pochodne od wynagrodzeń
 
2 000
 
 
###
Dotacje celowe przekazane dla powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego
 
20 000
 
 
 
wydatki majątkowe, w tym:
50 000
 
 
 
###
Dotacja celowa na pomoc finansową udzielaną między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań inwestycyjnych i zakupów inwestycyjnych
50 000
 
852
 
 
Pomoc społeczna
70 000
50 000
 
85202
 
Domy pomocy społecznej
16 000
 
 
 
 
wydatki majątkowe
16 000
 
 
85203
 
Ośrodki wsparcia
54 000
50 000
 
 
 
wydatki bieżące
 
50 000
 
 
 
wydatki majątkowe
54 000
 
853
 
 
Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej
100 200
 
 
85305
 
Żłobki
100 200
 
 
 
 
wydatki bieżące
94 000
 
 
 
 
wydatki majątkowe
6 200
 
854
 
 
Edukacyjna opieka wychowawcza
 
41 200
 
85421
 
Młodzieżowe ośrodki socjoterapii
 
26 200
 
 
 
wydatki bieżące, w tym:
 
26 200
 
 
 
wynagrodzenia
 
15 000
 
 
 
pochodne od wynagrodzeń
 
3 000
 
85495
 
Pozostała działalność
 
15 000
 
 
 
wydatki bieżące, w tym:
 
15 000
 
 
 
wynagrodzenia
 
10 000
 
 
 
Razem:
302 400
190 900
 
 
 
Ogółem zwiększenie wydatków:
111 500
x
Przewodniczący Rady Miasta
Artur Czernecki

Załącznik Nr 3
do Uchwały Rady Miasta
Nr …………../2007
z dnia ………………………2007 r.
Zmiany w Załączniku Nr 7 do Uchwały Budżetowej
"Dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i wydatki na realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz w Gminnym Programie Przeciwdziałania Narkomanii w roku 2007"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2. Wydatki
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(w zł.)
Dział
Rozdz.
Treść
Zwiększenia
Zmniejszenia
851
 
Ochrona zdrowia
33 500
33 500
 
85154
Przeciwdziałanie alkoholizmowi
33 500
33 500
 
 
2. Dofinansowanie działań profilaktyczno - terapeutycznych na zimowy i letni wypoczynek dla dzieci i młodzieży, w tym zadania zlecone jednostkom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych
10 000
 
 
 
 - § 2820 (50 000,-)
 
 
 
 
 - § 2830 (50 000,-)
 
 
 
 
3. Świetlice
 
33 500
 
 
8. Koszty opiniowania wniosków o obowiązkowe leczenie odwykowe przez biegłego sądowego, zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości art. 24, 25 - koszt wydania jednej opinii to około 180 zł średnio 120 opinii oraz koszty postępowania sądowego
23 500
 
 
 
Razem:
33 500
33 500
Przewodniczący Rady Miasta
Artur Czernecki
 
Załącznik Nr 4
do Uchwały Rady Miasta
Nr …………/2007
z dnia ………………... 2007 r.
Zmiany w Załączniku Nr 8 do Uchwały Budżetowej
 
"Wydatki majątkowe budżetu miasta Nowego Sącza w 2007 roku"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(w zł.)
Lp.
Nazwa
Zwiększenie
Zmniejszenie
 
750 - Administracja publiczna
26 000
26 000
 
75023 - Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu)
26 000
26 000
3.
Sieciowanie (integracja systemu telefonicznego) cyfrowych central telefonicznych relacji Rynek 1 - ul. Jagiellońska 52 - ul. Szwedzka 2 oraz zakup centrali telefonicznej na ul. Szwedzką 2
 
11 000
4.
Stacja meteo dla potrzeb Zarządzania Kryzysowego oraz analizy ewentualnego rozprzestrzeniania się skażeń
 
15 000
8.
Zakup wentylatorów i wykonanie sieci do tych urządzeń w pomieszczeniach biurowych w budynku Ratusza
26 000
 
 
754- Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa
15 000
 
 
75411-Komendy powiatowe Państwowej Straży Pożarnej
15 000
 
2.
Dofinansowanie zakupu specjalistycznego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej
15 000
 
 
851- Ochrona zdrowia
50 000
 
 
85195 - Pozostała działalność
50 000
 
1.
Zakup ambulansu sanitarnego dla Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego
50 000
 
 
852 - Pomoc społeczna
70 000
 
 
85202 - Domy pomocy społecznej
16 000
 
3.
Zakup i montaż solarów słonecznych przy Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 155
6 000
 
4.
Zakup i montaż solarów słonecznych przy Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159
10 000
 
 
85203 - Ośrodki wsparcia
54 000
 
1.
Zagospodarowanie terenu wokół budynku Środowiskowego Domu Samopomocy
50 000
 
2.
Zakup i montaż solarów słonecznych przy Środowiskowym Domu Samopomocy
4 000
 
 
853 - Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej
6 200
 
 
85305 - Żłobki
6 200
 
1.
Zakup zmywarki z wyparzaczem do naczyń w Żłobku Miejskim, ul. Klasztorna 46
6 200
 
 
Razem:
167 200
26 000
 
Ogółem zwiększenie wydatków majątkowych:
141 200
x
Przewodniczący Rady Miasta
Artur Czernecki
 
 
 
 
Uzasadnienie do projektu Uchwały Rady Miasta Nowego Sącza
nr ...................... z dnia ..................... w sprawie zmian Uchwały Budżetowej Miasta Nowego Sącza na 2007 rok.
 
 
I.     Zmiany w budżecie po stronie planowanych dochodów
 
Dział 756 „Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem”                                                                                                                   (+) 97 500,- zł
 
              W w/w dziale w rozdziale 76516 – „Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych” proponuje się następujące zmiany:
·       Zmniejszenie o kwotę 100 000,- zł planowanych wpływów z opłaty targowej.
Analiza uzyskanych wpływów z tego tytułu w I półroczu br. wskazuje, że dochody nie zostaną zrealizowane w pierwotnie planowanej wysokości.
·       Zwiększenie o kwotę 197 500,- zł planowanych dochodów z tytułu podatku od czynności cywilnoprawnych. Po przeanalizowaniu informacji uzyskanych od Urzędu Skarbowego, oraz po analizie wpływów z tego tytułu w okresie I półrocza br. szacuje się, że dochody uzyskane z podatku od czynności cywilnoprawnych przewyższą wpływy pierwotnie zaplanowane w budżecie miasta.
 
Dział 853 „Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej”                         (+) 14 000,- zł
 
              Proponuje się zwiększenie dochodów w tym dziale, w rozdziale 85305 – „Żłobki” o kwotę 14 000,- zł. Środki te dotyczą planowanych do pozyskania dochodów z usług, w związku z większą ilością dzieci zapisanych do Żłobka. Na 2007 rok planowano przyjąć 75 dzieci, natomiast od miesiąca września 2007 roku przyjęto 98 dzieci.
 
 
Zwiększa się planowane dochody ogółem o kwotę 111 500,- zł
 
 
II.              Zmiany w budżecie po stronie planowanych wydatków
 
Dział 010 „Rolnictwo i łowiectwo”                                                                       (+) 2 500,- zł
 
            Zwiększa się planowane wydatki w tym dziale o kwotę 2 500,- zł z przeznaczeniem na wpłatę Miasta na rzecz Izby Rolniczej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami gminy winny dokonywać wpłat na rzecz izb rolniczych w wysokości 2 % uzyskanych wpływów z podatku rolnego. Po analizie dochodów na koniec sierpnia br. zachodzi konieczność zwiększenia limitu wydatków na ten cel, gdyż wpływy z podatku rolnego mogą nieznacznie przekroczyć wielkości planowane w budżecie.
 
Dział 750 „Administracja publiczna”                                                                              ----- 
 
W ramach w/w działu dokonuje się przesunięcia w wydatkach majątkowych kwoty         26 000 zł pomiędzy zadaniami inwestycyjnymi. W związku z rezygnacją z realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Zakup stacji meteo dla potrzeb Wydziału Zarządzania Kryzysowego” (Urząd Miasta uzyskał wstępną zgodę od Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej                o umieszczeniu na stronach naszego Urzędu linku z aktualną szczegółową pogodą) oraz oszczędnościami jakie wystąpiły przy realizacji zadania pn. „Sieciowanie (integracja systemu telefonicznego) cyfrowych central telefonicznych w relacji Rynek 1 - ul. Jagiellońska 52 -         ul. Szwedzka 2 oraz zakup centrali telefonicznej na ul. Szwedzką 2”, kwotę 26 000 zł proponuje się przeznaczyć na nowe zadanie inwestycyjne pn: „Zakup wentylatorów                   i wykonanie sieci do tych urządzeń w pomieszczeniach biurowych w budynku Ratusza”.
Zakup wentylatorów i wykonanie sieci do tych urządzeń jest konieczne z uwagi na ulepszenie wentylacji pomieszczeń biurowych w budynku Ratusza.
Poprawi to dotychczasowe warunki pracy w pomieszczeniach położonych od strony południowej, w których praca w sezonie letnim jest uciążliwa.
 
 
Dział 754 „Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa”              (+) 15 000,- zł
 
 
            Proponuje się zwiększenie planowanych wydatków majątkowych w w/w dziale w rozdziale 75411 –„Komendy powiatowe Państwowej Straży Pożarnej” o kwotę 15 000,- zł,
z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu specjalistycznego samochodu ratowniczo – gaśniczego typu GCBA 4x4 przeznaczonego do prowadzenia działań ratowniczych.
Wnioskowana kwota niezbędna jest do uzupełnienia zgromadzonych środków potrzebnych do sfinalizowania zakupu, którego łączny koszt wynosi 699 000,- zł (wartość najkorzystniejszej oferty złożonej w przetargu rozpisanym na dostawę przedmiotowego samochodu). Należy zaznaczyć, iż zadanie to będzie również dofinansowane przez Powiat Nowosądecki w wysokości 160 000,- zł. Realizacja w/w zadania pozwoli kontynuować proces doposażenia tut. Komendy w sprzęt ratowniczy, a poprzez poprawę przygotowania Państwowej Straży Pożarnej do skutecznych działań ratowniczych, zwiększy się poziom bezpieczeństwa mieszkańców miasta.
 
 
Dział 851 „Ochrona zdrowia”                                                                             (+) 15 000,- zł
 
 
            Proponuje się następujące zmiany w planowanych wydatkach tego działu:
·       W rozdz. 85154 „Przeciwdziałanie alkoholizmowi” dokonuje się przesunięcia planowanych wydatków bieżących w ramach Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na kwotę ogółem                  38 700 zł. Przesunięcia wynikają z konieczności zabezpieczenia środków na umowy zlecenia na organizacje imprez sportowo – rekreacyjnych i wycieczek dla dzieci z rodzin patologicznych a także wynagrodzenia dla wychowawcy w świetlicy „Iskierka”.
·       W rozdz. 85195 „Pozostała działalność” zwiększa się kwotę planowanych wydatków majątkowych o 50 000,- zł, z przeznaczeniem na zakup nowego ambulansu sanitarnego dla Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego. Zgodnie z powiatowym planem zabezpieczenia medycznego Miasta Nowego Sącza i Powiatu Nowosądeckiego dla zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańców, wymaga się zabezpieczenia całodobowej gotowości 9 zespołów w pełnej sprawności technicznej. Stan techniczny posiadanego taboru w chwili obecnej nie pozwala spełnić określonych planem wymogów. Zakupu ambulansu planuje się dokonać wspólnie z Powiatem Nowosądeckim oraz SP ZOZ Sądeckie Pogotowie Ratunkowe.
·       W tym samym rozdziale ( 85195 „Pozostała działalność” ) zmniejsza się kwotę planowanych wydatków bieżących ogółem o 35 000,- zł, w tym środki w wysokości 20 000,- zł, które pierwotnie planowano w budżecie na dotacje celową dla powiatu nowosądeckiego z przeznaczeniem na współfinansowanie bieżącego utrzymania Centrum Powiadamiania Ratunkowego, w związku ze zmianą porozumienia planuje się przeznaczyć na zakup ambulansu sanitarnego dla Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego. Pozostała kwota w wysokości 15 000,- zł dotyczy zaplanowanych pierwotnie własnych środków na wynagrodzenie pielęgniarki w ramach „Programu na rzecz społeczności romskiej”. W związku z otrzymaniem na ten cel dotacji z Budżetu Państwa zachodzi możliwość przesunięcia środków własnych na zakup ambulansu.
 
Dział 852 „Pomoc społeczna”                                                                              (+) 20 000,- zł
 
            Proponuje się zwiększenie planowanych wydatków majątkowych tego działu o kwotę ogółem 20 000,- zł. z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn: „Zakup i montaż solarów słonecznych w następujących placówkach :
·       Dom Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 155 – kota 6 000 zł,
·       Dom Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 – kwota 10 000 zł
·       Środowiskowy Dom Samopomocy - kwota 4 000 zł
W ramach w/w kwot zostanie opracowana dokumentacja techniczna na zakup i instalacje solarów słonecznych. Realizacja tego projektu umożliwi ubieganie się o dofinansowanie zadania ze srodków Unii Europejskiej.
            Ponadto w rozdz. 85203 – „Ośrodki wsparcia” proponuje się przesunięcie kwoty 50 000,- zł z planowanych wydatków bieżących na wydatki majątkowe w ramach planu finansowego Środowiskowego Domu Samopomocy. W/w zmiana spowodowana jest koniecznością dokończenia realizacji inwestycji dotyczącej zagospodarowania terenu wokół nowego budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, zabezpieczenia budynku przed włamaniem oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego. Zagospodarowanie terenu konieczne jest dla zapewnienia m. in. zajęć rehabilitacyjnych, rekreacyjnych i ruchowych dla podopiecznych przebywających na terenie ŚDS. W/w kwota stanowi niezbędny udział środków własnych w wartości zadania, w związku z uzyskaniem na ten cel dotacji z budżetu państwa w wysokości 50 %.
 
Dział 853 „Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej”                       (+) 100 200,- zł
 
            Proponuje się zwiększenie planowanych wydatków tego działu w rozdziale 85305 – „Żłobki” o kwotę ogółem 100 200,- zł – w ramach planu finansowego Miejskiego Żłobka w Nowym Sączu. W tym:
·       Środki w wysokości 80 000,- zł proponuje się przeznaczyć na remont wygospodarowanego dodatkowo pomieszczenia w Żłobku Miejskim w Nowym Sączu ul. Klasztorna 46 w celu utworzenia V-go oddziału dla dzieci. Funkcjonujące obecnie cztery grupy są bardzo liczne, a ilość matek oczekujących na wolne miejsca w żłobku stale wzrasta W budynku obecnie funkcjonującego żłobka – jedynego na terenie miasta Nowego Sącza istnieje możliwość uruchomienia kolejnej grupy po uprzednim remoncie pomieszczeń.
·       Zwiększenie planowanych wydatków bieżących tego żłobka o 14 000,- zł związane jest z większym zapotrzebowaniem na środki czystości, żywienie i obsługę (większe zużycie energii elektrycznej, wody, gazu, ścieki). Jest to kwota pozyskana przez żłobek w związku z przyjęciem większej liczby dzieci.
·       Ponadto proponuje się zwiększyć planowane wydatki majątkowe o kwotę 6 200,- zł, z przeznaczeniem na zakup zmywarki z wyparzaczem do naczyń. W/w zadanie realizowane jest w związku z koniecznością wdrażania systemu HACAP w Żłobku Miejskim. Obecnie wykorzystywany, wysłużony, wielokrotnie naprawiany a niezbędny sprzęt przy wzroście ilości dzieci uczęszczających do żłobka nie spełnia wymaganych norm.
 
Dział 854 „Edukacyjna opieka wychowawcza”                                                 (-) 41 200,- zł
 
Proponuje się zmniejszenie planowanych wydatków bieżących w tym dziale o kwotę ogółem 41 200 zł, w tym:
·       W rozdz. 85421 „Młodzieżowe ośrodki socjoterapii”   zmniejsza się planowane wydatki bieżące o kwotę 26 200 zł, którą przesuwa się do działu 852 „Pomoc społeczna” na zakup solarów dla DPSów i Środowiskowego Domu Samopomocy           ( 20 000 zł ) oraz do działu 853 „Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej”          ( 6 200 zł ) na zakup zmywarki z wyparzaczem dla żłobka.
    Kwota 26 200 zł była pierwotnie zaplanowana w budżecie miasta na 2007 rok na realizację zadań objętych „Programem na rzecz społeczności romskiej” tj. prowadzenie świetlicy romskiej przy ul. Nawojowskiej 43. Otrzymana w późniejszym terminie dotacja na ten cel od Wojewody Małopolskiego w wysokości 40 000,- zł dała możliwość uwolnienia części środków własnych i przeznaczenia ich na inne zadania.
 
·       W rozdz. 85495 „Pozostała działalność” zmniejsza się wydatki bieżące o kwotę             15 000 zł zaplanowane pierwotnie na działalność świetlicy dla społeczności romskiej. Po otrzymaniu dotacji od Wojewody Małopolskiego na realizację zadań objętych „Programem na rzecz społeczności romskiej” zaistniała możliwość przesunięcia środków własnych do działu 851 – „Ochrona zdrowia” na wydatki majątkowe, z przeznaczeniem na zakup nowego ambulansu sanitarnego dla Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego.
 
 
Zwiększa się planowane wydatki ogółem o kwotę 111 500,- zł
UWAGI:
Powrót do listy projektów uchwał

Warto zobaczyć:

Centrum Informacji Turystycznej Budżet obywatelski Nowego Sącza dotacje-ochrona-srodowiska Zwiazek Powiatów Polskich Programy realizowane ze środków z budżetu państwa e-PUAP Nowosądeckie Forum Seniorów Nowosądecka Karta Rodziny Interwencja w sprawach nieporządku na terenach miejskich Stowarzyszenie Sądecki Obszar Funkcjonalny Punkt konsultacyjno-informacyjny programu Czyste Powietrze Realizujemy zadanie finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska Młodzieżowa Rada Miasta Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Copyright © 2002-2025 Urząd Miasta Nowego Sącza WCAG 2.0 (Level AAA) W3C

Polityka Prywatności i Cookies