WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNY
Rynek 1 (Ratusz),
parter - pokój nr 9
II piętro - pokoje nr 22, 23, 24, 28
Godziny przyjęć:
poniedziałek: 9:00-17:00
wtorek-piątek: 7:30-15:30
Dyrektor Wydziału: Michał Sach
Katalog usług
W skład wydziału wchodzą:
- Referat Administracyjny
- Referat Kadr i Szkoleń
- Referat Informatyki
- Biuro Prasowe i Promocji
- Biuro Obsługi Mieszkańców z punktem informacyjno-kasowym zlokalizowanym w Galerii Trzy Korony
- Archiwum Zakładowe
Do zadań Wydziału należy między innymi:
- zapewnienie sprawnej obsługi organizacyjno-technicznej oraz funkcjonowania Urzędu Miasta;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Miasta oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych;
- administrowanie i gospodarowanie lokalami biurowymi, w których funkcjonuje Urząd;
- prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;
- prowadzenie Biura Obsługi Mieszkańców;
- przyjmowanie pism w przypadkach określonych w kpc i kpa;
- prowadzenie rejestru zarządzeń i innych aktów wydawanych przez Prezydenta Miasta;
- wykonywanie zadań związanych z wyborami od organów władzy państwowej, organów gminy oraz referendum;
- współpraca z zarządami osiedli;
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu;
- obsługa przepływu informacji w Urzędzie;
- prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych;
- zapewnienie obsługi informatycznej Urzędu;
- prowadzenie archiwum zakładowego.
Sekretariat Prezydenta i Zastępców Prezydenta
Rynek 1 (ratusz), I piętro - pokoje nr 10 i 11
|
tel. 18 44 35 672
tel. 18 44 86 560
|
Katarzyna Nurek
|
tel. 18 44 86 508
|
Ewa Dumana
|
tel. 18 44 86 549
|
REFERAT ADMINISTRACYJNY
- Rynek 3, I piętro
- Rynek 1 (Ratusz),
Kierownik Referatu:
Tomasz Wydrzyński
|
tel. 18 415 65 52
|
Pracownicy:
Ireneusz Bałuszyński
|
tel. 18 448 65 50
|
Andrzej Plata
|
tel. 18 415 65 52
|
Artur Wlazło
|
tel. 18 448 65 80
|
Mieczysław Brodziński
|
tel. 18 448 65 61
|
Krzysztof Szczepański
|
tel. 18 448 65 61
|
Do zadań Referatu należy między innymi:
- prowadzenie rejestru zarządzeń i innych aktów wydawanych przez Prezydenta Miasta.
- prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;
- zapewnienie sprawnej obsługi organizacyjno-technicznej oraz funkcjonowania Urzędu Miasta;
- prowadzenie rejestru zarządzeń i innych aktów wydawanych przez Prezydenta Miasta;
- administrowanie i gospodarowanie lokalami biurowymi, w których funkcjonuje Urząd, zgodnie z obowiązującym prawem;
- prowadzenie adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacja lokali Urzędu i majątku stanowiącego wyposażenie lokali;
- planowanie i realizacja wydatków związanych z funkcjonowaniem Urzędu;
- zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe
i kancelaryjne;
- prowadzenie spraw dotyczących funkcjonowania zarządów osiedlowych;
- prowadzenie biura rzeczy znalezionych;
- prowadzenie rejestru miejskich jednostek organizacyjnych;
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku i interesów Miasta Nowego Sącza oraz koordynowanie ubezpieczenia jednostek organizacyjnych Miasta;
- prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych;
- dozór, ochrona przeciwpożarowa i przeciw włamaniowa obiektów - lokali biurowych Urzędu Miasta,
- nadzór nad Utrzymywaniem porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd;
- nadzór nad Utrzymywaniem ładu i porządku sanitarnego w obiektach Urzędu;
- wykonywanie czynności usługowych związanych z reprezentacyjną funkcją Urzędu (obsługa gospodarcza - narad, sesji, wizyt, spotkań, obsługa imprez na zewnątrz Ratusza);
- gospodarka samochodami służbowymi Urzędu Miasta.
REFERAT KADR I SZKOLEŃ
ul. Rynek 1 (Ratusz), II piętro, pokój nr 22
Pracownicy:
Ewa Bochenek
|
tel. 18 44 86 565
|
Lucyna Dąbrowska
|
tel. 18 44 86 559
|
Joanna Król
|
tel. 18 44 86 565
|
Piotr Skrężyna
|
tel. 18 44 86 511
|
Piotr Somczyński
|
tel. 18 44 86 511
|
Angelika Zwolińska-Kornaś
|
tel. 18 44 86 583
|
Do podstawowych zadań Referatu należy:
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Miasta oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych;
- Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu oraz miejskich jednostek organizacyjnych;
- Kontrola dyscypliny pracy;
- prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników do urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych;
- prowadzenie spraw związanych z powierzaniem stanowisk dyrektorów miejskich jednostek oświatowych;
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracowników urzędu oraz kierowników gminnych (miejskich) jednostek organizacyjnych, osób zarządzających
i członków organów zarządzających gminnymi (miejskimi) osobami prawnymi, osób wydających decyzje administracyjne w imieniu Prezydenta;
- prowadzenie rejestru umów zleceń, umów o dzieło i zgłaszanie zleceniobiorców do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;
- prowadzenie spraw dotyczących organizacji i nadzoru nad praktykami studentów
i uczniów;
- przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich rejestrów;
- prowadzenie spraw dotyczących wniosków o ordery i odznaczenia państwowe.
REFERAT INFORMATYKI
Rynek 1 (Ratusz), II piętro, pokój nr 24
Kierownik Referatu:
Piotr Niezabitowski
|
tel. 18 44 86 594
|
Pracownicy:
Marcin Prusak
|
tel. 18 44 86 536
|
Jacek Wójtowicz |
tel. 18 44 86 538 |
|
|
Do zadań Referatu należy między innymi:
- prowadzenie, przydzielanie, odbieranie i analizowanie praw dostępu do zbiorów, a także zabezpieczenie przed utratą praw dostępu;
- zabezpieczanie danych i zbiorów przed utratą, kopiowanie i archiwizowanie zbiorów danych;
- nadzór nad wdrażaniem systemów informatycznych, modułów i programów;
- koordynacja współpracy w zakresie wymiany informacji między poszczególnymi komórkami Urzędu;
- nadzór nad prawidłową pracą serwera sieciowego;
- nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sieci informatycznej intranet oraz extranet, zabezpieczeń sieciowych, aplikacji www, intranet oraz extranet;
- opracowywanie, testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań z dziedziny informatyki.
BIURO PRASOWE I PROMOCJI
Rynek 1 (ratusz), II piętro - pokój nr 20
Jakub Pędzich
|
tel. 18 44 86 515
|
Joanna Cisowska
|
tel. 18 44 86 525
|
Żaneta Rolka
|
tel. 18 44 86 525
|
Jerzy Zając
|
tel. 18 44 86 525
|
Marcin Waśko
|
tel. 18 44 86 525
|
BIURO OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW z punktem informacyjno-kasowym zlokalizowanym w Galerii Trzy Korony
Biuro Obsługi Mieszkańców
Rynek 1 (Ratusz), parter - pokój nr 9 (dziennik podawczy) -
tel. 18 44 86 586, 18 44 86 539
Do zadań Biura należy między innymi:
- udzielanie informacji dot. funkcjonowania Urzędu Miasta i jego jednostek, miejsca
i sposobu załatwiania spraw w Urzędzie oraz innych instytucjach i urzędach;
- udzielania porad i pomocy w załatwianiu spraw;
- prowadzenie dziennika podawczego oraz zamieszczanie pism na tablicy ogłoszeń Urzędu;
- obsługa centrali telefonicznej i telefaksu;
- prowadzenie spraw dotyczących skarg i wniosków wnoszonych do Urzędu;
- dystrybucja poczty wysyłanej z urzędu;
- przyjmowanie pism w przypadkach określonych w kpc i kpa;
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu, koordynacja i nadzór nad przygotowaniem materiałów i wyjaśnień dla Rady Miasta
oraz Prezydenta Miasta w sprawach będących przedmiotem skarg i wniosków;
- organizowanie i sprawowanie nadzoru nad pracą gońców.
Pracownicy:
Małgorzata Filipowska
|
tel. 18 44 86 539
|
Małgorzata Kądziołka
|
tel. 18 44 86 586
|
Beata Kasieczka
|
tel. 18 44 86 530
|
Joanna Malska-Zięba
|
tel. 18 44 86 586
|
Renata Petrow |
tel. 18 44 86 586 |
Joanna Wysowska
|
tel. 18 44 86 575
|
ARCHIWUM ZAKŁADOWE
ul. Wyspiańskiego 22
telefon: 18 443 65 37
Godziny przyjęć:
poniedziałek-piątek: 7:30-11:30
Pracownicy:
Ireneusz Bałuszyński
Do zadań Archiwum należy:
prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego.
W Archiwum przechowywana jest również dokumentacja kadrowo-płacowa następujących miejskich jednostek, które uległy likwidacji:
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - lata 1988-1992.
- "Targowiska Miejskie" - gospodarstwo pomocnicze Gminy Nowy Sącz - lata 1992-1996.
- Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunalnego (wcześniejsza nazwa: Miejskie Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane) - lata 1953-1995.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (dawniej Sądecki Zakład Oczyszczania Komunalnego) - lata 1974-1996.
- Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej - lata 1972-2003.
- Żłobki nr: 1, 3, 5, 6.
- Miejskie Przedszkola nr: 5, 6, 8, 9, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 19.