ul. Szwedzka 2, II piętro
telefon sekretariat: |
18 44 86 700 |
fax: |
18 44 86 701 |
Godziny przyjęć:
poniedziałek-piątek: 7:30-15:30
Dyrektor Wydziału: Krzysztof Kurzeja
ul. Szwedzka 2, II piętro, pokój Nr 213
Zakres działania Wydziału:
Do zakresu działania Wydziału Geodezji i Nieruchomości należą sprawy z zakresu gospodarowania nieruchomościami gminy i Skarbu Państwa, regulacji stanów prawnych nieruchomości, komunalizacji mienia, nabywania do zasobu nieruchomości gminy i Skarbu Państwa ruchomości oraz nieruchomości wskutek spadkobrania oraz innych tytułów prawnych, a także prowadzenia ewidencji gruntów i budynków.
Wydział prowadzi także sprawy związane z realizacją roszczeń oraz odszkodowań w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego albo jego zmianą. Wydział realizuje politykę mieszkaniową Miasta, prowadzi nadzór nad zarządzaniem zasobami komunalnymi, reprezentowaniem interesów właścicielskich Miasta we wspólnotach mieszkaniowych. Opracowuje i przedkłada do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta przydziały mieszkań z zasobów komunalnych. Prowadzi gospodarkę gminnymi lokalami użytkowymi. W skład Wydziału wchodzi stanowisko Geodety Powiatowego.
Wydział Geodezji i Mienia dzieli się na:
- Referat Geodezji,
- Referat Gospodarki Nieruchomościami,
pokoje nr 200, 207, 208, 210.
Kierownik Referatu: Marek Oleksy - tel. 18 44 86 720
Pracownicy:
Jadwiga Bartkowska |
tel. 18 44 86 724 |
Anna Jankosz |
tel. 18 44 86 758 |
Małgorzata Miąsik |
tel. 18 44 86 730 |
Anna Rozum |
tel. 18 44 86 724 |
Dariusz Smoleń |
tel. 18 44 86 742 |
Karolina Solecka |
tel. 18 44 86 740 |
Rafał Stokłosa |
tel. 18 44 86 721 |
Dorota Szymańska |
tel. 18 44 86 723 |
Zakres załatwianych spraw:
podziały i rozgraniczenia nieruchomości;
numeracja porządkowa nieruchomości i nazewnictwo ulic i placów;
zbywanie, nabywanie, zamiany, darowizny i zniesienia współwłasności nieruchomości;
wykreślanie hipotek;
dzierżawa, najem, użyczanie i użytkowanie nieruchomości;
służebności gruntowe i służebności przesyłu;
postępowania regulacyjne przed Komisją Regulacyjną ds. Gmin Wyznaniowych Żydowskich;
regulacja stanów prawnych nieruchomości;
reprezentacja Miasta i Skarbu Państwa przed sądami powszechnymi;
wywłaszczanie nieruchomości;
odszkodowania i opłaty (renta planistyczna) w związku z uchwaleniem lub zmianą planu miejscowego;
postępowanie scaleniowe i wymiana gruntów.
pokoje nr 200, 202, 207, 208, 210, 212.
Kierownik Referatu: Joanna Małek tel: 18 44 86 741
Pracownicy:
Magdalena Bieniek |
18 44 86 725 |
Barbara Fałowska |
18 44 86 722 |
Katarzyna Gawelowicz |
18 44 86 732 |
Marta Geroch |
18 44 86 721 |
Iwona Korwin-Tomasiak |
18 44 86 731 |
Iwona Kosińska |
18 44 86 722 |
Wojciech Jacenik |
18 44 86 725 |
Dariusz Pytel |
18 44 86 732 |
Sławomir Ręczkowicz |
18 44 86 732 |
Ewa Tokarz |
18 44 86 732 |
Jowita Basta-Wilk |
18 44 86 725 |
Sekretariat:
Jolanta Wilczewska Edyta Więcek |
18 44 86 700 |
Zakres załatwianych spraw:
oddawanie w trwały zarząd nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy;
sprzedaż mieszkalnych nieruchomości lokalowych Skarbu Państwa i Gminy;
przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
wypłata odszkodowań z tytułu przejęcia nieruchomości pod drogi istniejące i projektowane;
zwrot nieruchomości Skarbu Państwa na rzecz poprzednich właścicieli;
zwrot podatku akcyzowego dla rolników;
prowadzenie spraw dotyczących zasobu nieruchomości rolnych, spółdzielni i przekazywania gruntów Lasom Państwowym;
opłaty za użytkowanie wieczyste nieruchomości;
prowadzenie zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy.
pokój nr 206
Kierownik Referatu: Barbara Hotloś tel. 18 44 86 760
Pracownicy:
Agnieszka Jakubowska |
tel. 18 44 86 751 |
Izabela Adamczyk |
tel. 18 44 86 757 |
Sylwia Fałowska |
tel. 18 44 86 752 |
Katarzyna Rączkowska-Urbańska |
tel. 18 44 86 762 |
Marta Gryzło |
tel. 18 44 86 759 |
Magdalena Witek |
tel. 18 44 86 754 |
Zakres załatwianych spraw: