Wnioskodawca: Prezydent Miasta/WOR Data złożenia projektu: 2008-10-16 Data wydania decyzji: 2008-10-27 Status projektu: Projekt podjęty Komisje opiniujące: - Komisja Budżetowo-Gospodarcza |
---|
Projekt - druk nr 248
Uchwała Nr ...
Rady Miasta Nowego Sącza z dnia ... w sprawie: określenia sumy, do której Prezydent Miasta może samodzielnie zaciągnąć zobowiązania przekraczające rok budżetowy 2008 w związku z ogłoszeniem przetargu nieograniczonego na usługę zabezpieczającą bieżące funkcjonowanie Urzędu Miasta w latach 2009 - 2011. Na podstawie art. 18 ust 2 pkt 10 i art. 58 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) Rada Miasta Nowego Sącza, na wniosek Prezydenta Miasta uchwala, co następuje:
§ 1
1. Upoważnia się Prezydenta Miasta do zaciągnięcia zobowiązań finansowych na 2009, 2010 i 2011 rok w związku z ogłoszeniem przetargu nieograniczonego na usługę zabezpieczającą bieżące funkcjonowanie Urzędu Miasta, a mianowicie na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta.
2. Określa się następujące granice kwotowe, do wysokości których Prezydent Miasta może zaciągnąć zobowiązania na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta:
1) w 2009 roku do kwoty 176.000,00 zł;
2) w 2010 roku do kwoty 176.000,00 zł;
3) w 2011 roku do kwoty 176.000,00 zł.
3. Zobowiązania finansowe, o których mowa w ust 2 pokryte zostaną z dochodów budżetu miasta w latach 2009 - 2011.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Nowego Sącza.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 4
Uchwała podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
Przewodniczacy Rady Miasta
Artur Czernecki
UZASADNIENIE do projektu uchwały w sprawie określenia sumy, do której Prezydent Miasta może samodzielnie zaciągnąć zobowiązania przekraczające rok budżetowy 2008 w związku z koniecznością zabezpieczenia bieżącego funkcjonowania Urzędu Miasta w latach 2009- 2011.
Dotychczasowa umowa, która jest zawarta na usługi zabezpieczające bieżące funkcjonowanie Urzędu, a mianowicie usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta obowiązuje do dnia 31.12.2008.
Z uwagi na wartość, wyłonienie wykonawcy tej usługi musi nastąpić w drodze przetargu nieograniczonego zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) oraz Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 20 listopada 2007 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655).
Przeprowadzenie tego przetargu winno nastąpić w roku bieżącym w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Urzędu od dnia 01 stycznia 2009 r.
Dlatego też wnioskuje się do Wysokiej Rady o wyrażenie zgody Prezydentowi Miasta na samodzielne zaciągnięcie zobowiązań na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta:
· w 2009 roku do kwoty 176.000,00 zł;
· w 2010 roku do kwoty 176.000,00 zł;
· w 2011 roku do kwoty 176.000,00 zł.
Powyższe wartości są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu po przeprowadzeniu postępowań przetargowych. Na kwotę 176.000,00 składa się:
· roczna wartość bieżącej umowy (135.290,40 zł);
· kwota przewidywanego wzrostu cen za wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w okresie roku budżetowego (ok. 18,3 % wartości umowy, tj.24.758,14 zł) w związku z przewidywanym wzrostem minimalnego wynagrodzenia – ok.13 % (Monitor Polski nr 55 z dnia 25 lipca 2008 r)., a także przewidywanym wzrostem cen środków czystości;
· usługi dodatkowe związane z ewentualnym zwiększeniem użytkowanych powierzchni biurowych w okresie roku budżetowego (ok. 10 % wartości umowy, tj.16.004,85 zł).
Kwoty przewidywanych wydatków na lata 2009 – 2011 zostałyby pokryte z dochodów budżetu miasta w tych latach.
|
UWAGI: |
![]() |