Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
Urząd Miasta w ocenie mieszkańców
Podsumowane zostały wyniki tegorocznej edycji badań zadowolenia mieszkańców z usług świadczonych przez Urząd Miasta Nowego Sącza. Przypomnijmy, że takie badania miały miejsce w czerwcu br., a zostały przeprowadzone z inicjatywy Prezydenta Miasta Ryszarda Nowaka już po raz drugi. Ich głównym celem było zbadanie poziomu ogólnej satysfakcji mieszkańców z jakości usług świadczonych przez Urząd, a także uzyskanie ich opinii odnośnie jakości obsługi, kompetencji, kultury osobistej i etyki zawodowej urzędników, dostępności informacji o świadczonych usługach, warunkach lokalowych i wyposażeniu Urzędu, a także oczekiwań dotyczących usprawnienia pracy Urzędu i wskazania obszarów do poprawy.
Ankietowani byli interesanci załatwiający sprawy w 20 komórkach organizacyjnych Urzędu Miasta Nowego Sącza. W badaniach wzięło udział łącznie 919 osób, co stanowi ok. 1, 11% populacji Miasta Nowego Sącza. Uzyskana wielkość próby zbliżona jest do wielkości przyjętych w badaniach prowadzonych przez profesjonalne pracownie badań opinii publicznej. To najlepszy wynik pod względem liczby uczestników ze wszystkich organizowanych w ostatnich latach przez Urząd Miasta Nowego Sącza badań i konsultacji.
W efekcie powstał raport, którego celem jest podsumowanie przebiegu badań i zgłoszonych w jego trakcie ocen, opinii i propozycji. 89,44% respondentów potwierdziło generalnie swoją satysfakcję z jakości obsługi w Urzędzie Miasta, podczas gdy 3,05% wyraziło generalnie swoją dezaprobatę, a 7, 51% uchyliło się od udzielenia odpowiedzi. Badani wskazali przy tym na oczekiwane kierunki zmian, głównie w zakresie poprawy warunków lokalowych - fizyczna konsolidacja jednostek, dostępność komunikacyjna, parkingi, wyposażenie, likwidacja barier architektonicznych.
Raport_z_badania_klienta_zew_2009.pdf
Autor: -
Dodano: 2009-08-20 00:00:00
Zobacz też najnowsze aktualności
lub