Kategoria: Komunikaty Biura Prezydenta
Wyniki badania ankietowego satysfakcji Klienta
Na polecenie Prezydenta Miasta Ryszarda Nowaka Urząd Miasta Nowego Sącza przeprowadził badanie satysfakcji Klienta, które zaowocowało wnioskami
i uwagami Klientów do uwzględnienia w działaniach na rzecz polepszenia jakości obsługi. Badanie wynikało z polityki nieustającej identyfikacji i pomiaru jakości usług Urzędu.
Jak mówi Wojciech Piech administrator badania – „Celem głównym było zbadanie poziomu ogólnej satysfakcji naszych Klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd, a także uzyskanie opinii respondentów w wybranych obszarach - takich jak uprzejmość i kompetencje pracowników, czytelność przekazywanych informacji, źródeł czerpania informacji o działaniach Urzędu, a także uwag dotyczących usprawnienia pracy Urzędu i wskazania obszarów do poprawy.
Założonym wskaźnikiem w ankiecie było uzyskanie wyniku poziomu satysfakcji Klientów na poziomie 80%. Osiągnęliśmy wynik 87,41 % zadowolenia naszych Klientów z jakości obsługi. Ankietowani byli głównie interesanci załatwiający sprawy w Biurze Obsługi Mieszkańców w dniach 22-29 sierpnia 2008 r. W badaniu wzięło czynny anonimowy udział 143 respondentów.
Przeczytaj raport
Autor: -
Dodano: 2008-09-03 00:00:00
Zobacz też najnowsze aktualności
lub