Kategoria: Zagospodarowanie przestrzenne
Nasz znak: WPP.6733.39.2012.ML
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80,poz 717 z późniejszymi zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z póżn. zm.) zawiadamiam że:
po rozpatrzeniu wniosku:
Sądeckich Wodociągów Spółka z o.o. z siedzibą przy ul. W. Pola 22 w Nowym Sączu,
w dniu 28.12.2012 roku
została wydana decyzja nr 43/2012 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
dla inwestycji :
rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z wyjściem poza pas drogowy oraz budowa przepompowni ścieków – ETAP III, na terenie działek bądź części działek w:
obrębie 25: 96;
obrębie 118: 314; 515; 543; 544;545; 546/2; 546/3; 546/4; 546/5; 546/6; 546/7; 546/9; 546/10; 547/2; 547/4; 547/5; 547/6; 547/7; 547/8; 547/9; 547/10; 547/11, 548/2; 548/4; 548/5; 548/6; 548/7; 548/8; 548/9; 548/10; 548/11; 548/12; 548/13; 548/14; 549/1; 549/2; 549/4; 549/5; 549/6; 549/7; 549/8; 549/9; 549/10; 549/11; 549/12; 549/13; 549/14; 549/15; 550/1; 551/2; 552; 553; 554; 555; 557; 558; 559; 560/1; 560/2; 560/3; 560/4; 561, 564/3; 564/4; 564/5; 564/6; 564/7; 564/8; 564/9; 565; 566; 567/1; 567/2; 583/1; 583/2; 589; 590; 591; 592; 593; 594;595; 596; 597; 598; 600; 601; 602/3; 602/4; 602/5; 602/6; 603; 609; 610/4; 610/5; 615/7; 615/11; 615/12; 615/13; 615/14; 616/1; 617; 618; 647/7; 648; 655; 659; 660/9; 660/11; 660/12; 662; 663; 665; 666/2; 667; 668; 669/6; 669/7; 670/3; 671/1; 671/2; 671/3; 671/4; 671/5; 671/9; 671/10; 671/11; 671/12; 672/1; 672/2; 673/1; 673/3; 673/4; 674/1; 674/2; 675; 676/1; 676/2; 676/3; 677; 678; 679; 680/1; 680/2/ 681; 682; 683/1; 683/2; 684; 685; 710/10; 716/3; 716/10; 717/5; 721; 722/1; 722/2; 723; 724; 725/1; 725/2; 726/4; 726/5; 726/7; 726/11; 726/12; 727/1; 727/4; 728; 729; 730; 731/1; 731/3; 732/6; 732/7; 732/8; 733/1; 733/5; 734/6; 734/8; 737; 738; 739/1; 739/2; 740; 741/2; 741/3; 741/5; 741/6; 742/1; 743; 744; 745/1; 745/2; 746; 747; 748; 749/1; 749/2; 750; 751; 752; 753/1; 753/2; 754/3; 754/4; 755/1; 755/2; 755/3; 755/5; 755/6; 755/7; 756/2; 756/3; 756/8; 756/9; 756/15; 756/22; 756/24; 757/1; 757/2; 757/3; 758/1; 758/2; 759; 760/1; 760/2; 760/3; 761/1; 761/2; 761/4; 761/5; 762; 763/1; 763/2; 763/7; 764/3; 764/7; 764/8; 765; 766; 767; 768; 769; 770/1; 770/2; 770/3; 770/4; 770/5; 770/6; 770/7; 770/9; 770/10; 770/11; 771; 772/1; 772/2; 772/3; 772/4; 772/5; 773/1; 773/5; 773/6; 773/7; 773/8; 773/9; 773/10; 773/11; 773/12; 773/13; 773/14; 773/15; 773/16; 773/17; 773/18; 773/20; 773/21; 773/24; 773/26; 773/28; 773/29; 773/30; 773/32; 773/38; 773/39; 773/40/; 773/41; 774/5; 774/6; 774/7; 774/9; 774/14; 776/1; 776/2; 777;778; 780/1; 780/2; 781/1; 781/2; 781/3; 781/4; 781/5; 781/6; 781/7; 781/8; 782/1; 783; 785/2; 786; 789; 790; 791/1; 791/2; 791/7; 792; 793/1; 794/3; 794/4; 795; 796/1; 796/2; 796/3; 797/1; 797/2; 798; 799/1; 799/2; 800/1; 800/2; 801; 802; 803; 804/1; 804/2; 805/1; 805/2; 806; 807/3; 807/4; 808; 809; 810/1; 810/2; 810/3; 812; 813/1; 813/2; 815/1; 815/3; 816; 817/1; 817/2; 818; 819; 820/1; 820/3; 820/4; 820/5; 820/6; 820/7; 820/8; 820/10; 820/11; 820/13; 820/14; 821/1; 821/2; 821/6; 822/1; 822/2; 823; 824; 825; 826; 827/1; 827/2; 828/2; 828/4; 828/5; 828/7; 828/8; 828/9; 829; 830/1; 830/2; 830/3; 830/4; 830/6; 830/7; 831/1; 831/2; 832; 833; 834; 835; 836; 837/2; 837/4; 837/5; 837/8; 838; 839/1; 839/2; 840/1; 840/2; 844; 845/1; 845/2; 846; 847; 848; 849; 850/1; 851; 852/1; 853/1; 854/1; 855; 856/1; 856/2; 857/1;857/2; 858; 859/1; 859/2; 859/3; 860; 861; 862; 864; 865; 866; 867/1; 867/2; 868; 869; 870; 896/1; 899; 900; 905/3; 905/4; 907/1; 910/1; 910/2; 910/3; 910/4; 925; 926. Etap III obejmuje ulice Papieską, Krakowską, Św. Heleny, Lachów Sądeckich, Jesionową, Starowiejską i Witkacego.
Z treścią decyzji można się zapoznać w siedzibie Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Nowego Sącza, Rynek 5 w godzinach pracy urzędu. Zgodnie z art. 49 k.p.a. doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Autor: z up. Prezydenta Miasta
Mirosław Trzupek
Dyrektor Wydziału Architektury i Budownictwa
Przygotował: Łukasz Maniak
Dodano: 2013-01-07 12:33:18