Kategoria: Oferty pracy w jednostkach - pozostałe stanowiska
Projekt systemowy „Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces!” współfinansowany
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA STANOWISKO URZĘDNICZE
W OŚRODKU ADOPCYJNO - OPIEKUŃCZYNM W NOWYM SĄCZU
W związku z przystąpieniem do realizacji Projektu Systemowego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.2.1, realizowanego w Partnerstwie z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Nowym Sączu i Ośrodkiem Adopcyjno-Opiekuńczym w Nowym Sączu
Dyrektor Ośrodka Adopcyjno – Opiekuńczego w Nowym Sączu ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
SPECJALISTY DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH
1. Kandydat przystępujący do naboru powinien spełniać następujące kryteria:
1) posiada obywatelstwo polskie,*
2) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
6) posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne
7) posiada znajomość w zakresie prawa finansów publicznych, prawa zamówień publicznych i
rachunkowości,
8) posiada wiedzą w zakresie wybranych zagadnień księgowości i sprawozdawczości,
* UWAGA: O stanowisko urzędnicze mogą ubiegać się poza obywatelami polskimi także obywatele krajów Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium RP, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
2. Wymagania niezbędne:
1. Ogólna znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego;
2. znajomość procedur finansowo- księgowych właściwych dla realizacji projektów z EFS z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych
3. znajomość obsługi komputera, programów biurowych oraz poczty elektronicznej i Internetu,
4. umiejętność pracy w zespole,
5. samodzielność, kreatywność i dyspozycyjność.
6. umiejętność planowania i organizacji pracy.
3. Podstawowe obowiązki:
1. prowadzenie rachunkowości projektu,
2. opracowywanie i przygotowywanie dokumentów niezbędnych do sporządzania
sprawozdań i wniosków o płatność z Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie,
3. bieżąca współpraca z Liderem Projektu w zakresie przygotowania zamówień publicznych i
prowadzenia procedury zamówienia publicznego (zgłaszanie zapotrzebowania, opis specyfikacji, udział w pracach Komisji Przetargowej, realizacja zamówień).
4. przygotowywanie dokumentów księgowych (m.in: dekretacji i opisów faktur) dla do głównego księgowego zespołu.
5. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych,
6. przygotowywanie innych dokumentów dla Lidera Projektu oraz Grupy Sterującej
7. przygotowywanie list wynagrodzeń dla osób zatrudnionych/wykonujących czynności w projekcie,
4. Warunki pracy:
1) Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawartą na czas określony,
2) Zatrudnienie w wymiarze 1/2 etatu
5. Wymagane dokumenty:
1) Szczegółowy życiorys zawodowy (CV),
2) List motywacyjny z klauzulą „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r Nr 101, poz.926 z późn.zm),
3) Dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje
4) Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną dotyczące:
- korzystania z pełni praw publicznych,
- posiadania zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o niekaralności, a w przypadku wybranej osoby zaświadczenie z Krajowego Rejestru
Karnego,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności z naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
5) Kserokopia dowodu osobistego,
6) Zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania
pracy na stanowisku urzędniczym, wystawione przez lekarza posiadającego specjalizację
w dziedzinie medycyny pracy,
Uwaga! Wszystkie oświadczenia oraz inne dokumenty wytworzone przez kandydata muszą być własnoręcznie podpisane.
Termin składania dokumentów: Oferty należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z dopiskiem „nabór na stanowisko urzędnicze w Ośrodku Adopcyjno – Opiekuńczym w Nowym Sączu ul. Plac Kolegiacki 2 lub przesłać drogą pocztową listem poleconym do Ośrodka Adopcyjno Opiekunczego pod wskazany wyżej adres, w terminie do dnia 22 marca 2010 r. (decyduje data wpływu przesyłki).
Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
Autor: Henryk Leśniara
Dyrektor Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego w Nowym Sączu
Przygotował: Henryk Leśniara
Dodano: 2010-03-10 15:30:29