Kontakt: Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, tel. +48 18 443 53 08, +48 18 44 86 500

Czwartek, 02 października 2025 r.    Imieniny obchodzą: Dionizy, Teofil

Kategoria: Oferty pracy w jednostkach - pozostałe stanowiska

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zespole Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu ½ etatu – Starszy referent

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Zespole Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu ½ etatu  – Starszy referent

Nowy Sącz, dnia 6 sierpnia 2019 r.

Znak: ZSE.D.111.1.2019

Zespół Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu
33-300 Nowy Sącz, ul. Grodzka 34
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Zespole Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu ½ etatu – Starszy referent

  1. Oferty na ww. stanowisko mogą składać osoby, które spełniają wymagania niezbędne:
    1. Posiadają obywatelstwo polskie.
    2. Mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
    3. Nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    4. Cieszą się nieposzlakowaną opinią.
    5. Posiadają wykształcenie wyższe ekonomiczne.
    6. Posiadają doświadczenie zawodowe w publicznych placówkach oświatowych i wykonywały zadania zgodne lub zbliżone z określonymi w punkcie III ogłoszenia.
    7. Obsługują następujące programy/aplikacje komputerowe:
      1. Microsoft Office, w szczególności Word i Excel,
      2. Firmy Vulcan: Płace Optivum, Księgowość Optivum, Faktury Optivum, Sigma,
      3. Inne: VATkom, Płatnik, PFRON, System Informacji Oświatowej.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość struktury i zasad funkcjonowania Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu w tym Statutu Zespołu oraz przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku, w tym m.in. następujących ustaw:
      1. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
      2. ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
      3. ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
      4. ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku Karta Nauczyciela,
      5. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy,
      6. ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
      7. ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych,
      8. ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług,
      9. ustawy z dnia 4 marca 1994 roku o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
      10. ustawy z dnia 13 października 1998 roku o systemie ubezpieczeń społecznych,
      11. ustawy z dnia 25 czerwca 1999 roku o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
      12. ustawy z dnia 30 października 2002 roku o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
      13. ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
    2. Umiejętność interpretowania oraz stosowania przepisów prawa w zakresie zadań na stanowisku.
    3. Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
    4. Umiejętność pracy w zespole oraz wykonywania zadań pod presją czasu.
    5. Umiejętność analizy i syntezy informacji.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. Sporządzanie list płac, w komputerowym programie płacowym, obejmujące:
      1. naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz innych świadczeń,
      2. naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i fundusz pracy,
      3. naliczanie zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych.
    2. Sporządzanie kart wynagrodzeń i zasiłków.
    3. Aktualizowanie danych dotyczących pracowników w systemie bankowości elektronicznej.
    4. Zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowanie po ustaniu zatrudnienia.
    5. Zgłaszanie członków rodziny pracowników do ubezpieczenia zdrowotnego oraz ich wyrejestrowanie.
    6. Sporządzanie i przekazywanie miesięcznych dokumentów rozliczeniowych do ZUS.
    7. Sporządzanie rocznych raportów ZUS: IWA, IRIM.
    8. Sporządzanie rocznych informacji PIT.
    9. Sporządzanie zaświadczeń o zarobkach pracowników.
    10. Sporządzanie deklaracji na rzecz PFRON.
    11. Sporządzanie sprawozdań i informacji statystycznych: GUS, SIO, JDU-art. 30a KN w zakresie wynagrodzeń.
    12. Sporządzanie przelewów bankowych w zakresie: wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń, ZUS, PIT, PFRON, VAT-7C.
    13. Sporządzanie informacji niezbędnych do opracowania projektu planu finansowego wydatków oraz analizy planu finansowego wydatków w zakresie wynagrodzeń.
    14. Bieżące kontrolowanie i analizowanie wykonania planu wydatków na wynagrodzenia.
    15. Przygotowywanie wniosków o środki finansowe na wypłatę wynagrodzeń.
    16. W zakresie sprzedaży i zakupów VAT:
      1. terminowe wystawianie faktur z tytułu sprzedaży,
      2. systematyczna kontrola i zapewnienie terminowego wpływu należności,
      3. obliczanie podatku VAT naliczonego do odliczenia,
      4. sporządzanie not korygujących do faktur wystawionych przez kontrahentów, w zakresie określonym w ustawie o podatku od towarów i usług.
    17. W zakresie centralizacji rozliczania podatku od towarów i usług:
      • prowadzenie cząstkowego rejestru sprzedaży VAT,
      • prowadzenie ewidencji sprzedaży bezrachunkowej,
      • prowadzenie cząstkowego rejestru zakupów VAT,
      • sporządzanie cząstkowej deklaracji VAT-7C,
      • oraz terminowe ich przekazywanie w formie papierowej i elektronicznej do Urzędu Miasta Nowego Sącza.
    18. W zakresie zakładowego funduszu świadczeń socjalnych:
      • sporządzanie informacji dla głównego księgowego o przeciętnej liczbie zatrudnionych osób w szkole,
      • bieżące udzielanie Dyrektorowi szkoły, w formie pisemnej lub ustnej, informacji o wykonanych wydatkach funduszu,
      • sporządzanie sprawozdań i informacji z realizacji planu finansowego funduszu.
    19. Kompletowanie dokumentów w ramach prowadzonych spraw w opisywanych teczkach i segregatorach zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
    20. Dodatkowe zadania wynikające z pełnienia zastępstwa za głównego księgowego w czasie jego nieobecności.
    21. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
  4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. Miejsce pracy: praca w siedzibie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu ul. Grodzka 34 na III piętrze. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się w budynku oraz w terenie. Bezpieczne warunki pracy. Budynek nie posiada windy umożliwiającej wjazd powyżej parteru osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. Toalety nie są dostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
    2. Zatrudnienie, od 01.09.2019r., w oparciu o umowę o pracę w wymiarze ½ etatu tj. 20 godzin tygodniowo, na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
    • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz o wykorzystaniu wizerunku do celów rekrutacji o treści zgodnej z wzorem oświadczenia dołączonego do ogłoszenia,
    3. oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną dotyczące spełniania wymagań wskazanych w punktach I.2 i I.3 ogłoszenia, o treści zgodnej z wzorem oświadczenia dołączonego do ogłoszenia, a w przypadku wybranej osoby zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego,
    4. list motywacyjny oraz szczegółowy życiorys zawodowy (CV),
    5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia wyższego ekonomicznego,
    6. kopia dokumentu (np. zakres czynności/obowiązków służbowych) potwierdzającego posiadanie wymagań określonych w punkcie I.6 ogłoszenia,
    7. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
    • Uwaga! Wszystkie oświadczenia oraz inne dokumenty wytworzone przez kandydata muszą być własnoręcznie podpisane. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
  7. Termin składania dokumentów:
    1. Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu ul. Grodzka 34 lub przesłać drogą pocztową do Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu ul. Grodzka 34, 33-300 Nowy Sącz w terminie do dnia 19 sierpnia 2019 r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu do Zespołu).
    2. Oferty należy składać w zaklejonych i opisanych następującą treścią kopertach: „Nabór na stanowisko Starszy referent”.
    3. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz, które wpłyną do Zespołu po dniu 19 sierpnia 2019 r. nie będą rozpatrywane.

Informujemy, iż administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu z siedzibą/adres do korespondencji przy ul. Grodzka 34, 33-300 Nowy Sącz. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym udostępniane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w celu ogłoszenia informacji o wynikach procedury rekrutacji zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz innych przepisów szczególnych. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania.

Załączniki: Oświadczenia

Autor: Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu, ul. Grodzka 34
Dodano: 2019-08-07 11:34:50

Warto zobaczyć:

Centrum Informacji Turystycznej Budżet obywatelski Nowego Sącza dotacje-ochrona-srodowiska Zwiazek Powiatów Polskich Programy realizowane ze środków z budżetu państwa e-PUAP Nowosądeckie Forum Seniorów Nowosądecka Karta Rodziny Interwencja w sprawach nieporządku na terenach miejskich Stowarzyszenie Sądecki Obszar Funkcjonalny Punkt konsultacyjno-informacyjny programu Czyste Powietrze Realizujemy zadanie finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska Młodzieżowa Rada Miasta Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Copyright © 2002-2025 Urząd Miasta Nowego Sącza WCAG 2.0 (Level AAA) W3C

Polityka Prywatności i Cookies