Kategoria: Oferty pracy w jednostkach - pozostałe stanowiska
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze w Pałacu Młodzieży w Nowym Sączu.
DYREKTOR
PAŁACU MŁODZIEŻY W NOWYM SĄCZU
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY
- Dane podstawowe:
- Nazwa i adres placówki:
- Pałac Młodzieży w Nowym Sączu – Rynek 14
- Nazwa stanowiska pracy:
- samodzielny referent administracyjny
- Komórka organizacyjna
- Administracja – Sekretariat
- Wymiar etatu:
- 1 etat - 40 godzin tygodniowo
- Planowane zatrudnienie: od 1 grudnia 2018 r.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
- Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie- wyższe ekonomiczne lub administracyjne.
- Posiadanie co najmniej rocznej praktyki na stanowisku pracownika administracyjnego lub biurowego.
- Wymagania dodatkowe:
- Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie OFFICE.
- Znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem placówki oświatowej:
- Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, ustaw w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań,
- ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o pracownikach samorządowych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym w piśmie i mowie.
- Samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku a także w zespole, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista, umiejętność sprawnej organizacji i szybkiego przyswajania wiedzy.
- Zakres obowiązków:
- Organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno-biurowej sekretariatu placówki poprzez:
- przestrzeganie przepisów kancelaryjnych i terminowe załatwianie spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami ( instrukcja kancelaryjna, regulaminy ),
- systematyczne odbieranie poczty e-mail placówki, elektronicznych zwolnień lekarskich pracowników,
- prowadzenie dziennika korespondencji ( pisma przychodzące, wychodzące),
- prowadzenie korespondencji służbowej,
- prawidłowe i właściwe przechowywanie dokumentacji biurowej,
- dbanie o zabezpieczenie druków i materiałów kancelaryjnych ( zakup materiałów biurowych, druków ścisłego zarachowania, znaczków pocztowych itp.),
- udzielanie niezbędnych informacji rodzicom.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw organizacyjnych placówki:
- ubezpieczenia mienia placówki, ubezpieczenia komunikacyjnego,
- współpraca ze szkołami, urzędami i placówkami ( umowy itp.),
- umów dotyczących mediów,
- przeglądów bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Prowadzenie ewidencji faktur.
- Opisywanie, kontrola wstępna, przekazywanie rachunków i faktur do księgowości.
- Prowadzenie kasy Pałacu Młodzieży:
- podejmowanie gotówki z banku,
- dokonywanie wpłat i wypłat gotówki, rozliczeń kasowych, przyjmowanie gotówki,
- sporządzanie raportów kasowych,
- prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania.
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych ( ewidencja nowo zakupionego sprzętu i wyposażenia placówki, znakowanie sprzętu),
- Prowadzenie dokumentacji związanej z użytkowaniem samochodu służbowego ( karty drogowe, zakupu paliwa, naprawy, sporządzanie wykazów godzin nadliczbowych kierowcy itp.).
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej czasu pracy pracowników administracji i obsługi:
- przygotowywanie harmonogramów, rozliczanie czasu pracy, comiesięcznych list obecności pracowników,
- urlopów wszystkich pracowników Pałacu Młodzieży (wnioski, karty urlopowe),
- deklaracji służbowych,
- sporządzanie sprawozdań GUS, UZP,
- Zakup i ewidencja odzieży roboczej dla pracowników.
- Zakup środków czystości.
- Obsługa i wykorzystanie w codziennej praktyce dostępnych programów komputerowych z zakresu realizowanych obowiązków.
- Organizowanie i wykorzystanie stanowiska pracy w sposób gwarantujący ochronę baz danych.
- Właściwe gromadzenie, przechowywanie dokumentacji, wynikającej z zakresu obowiązków, przekazywanie dokumentacji do archiwum placówki,
- Współpraca z głównym księgowy. zgodnie z procedurami.
- Inne prace zlecone przez dyrekcję.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej.
- Kserokopie świadectw pracy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe.
- Oświadczenie o niekaralności ( osoba, której zostanie zaproponowana praca będzie zobowiązana do dostarczenia zapytania z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie).
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku samodzielny referent administracyjny.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Każda strona kserokopii dokumentów załączonych do oferty pracy winna być opisana „za zgodność kopii z oryginałem”, opatrzona datą oraz podpisem.
- Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
- "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. 2018 poz. 1000 )."
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Uwagi dodatkowe:
- Warunkiem dopuszczenia kandydata do udziału w dalszym postępowaniu konkursowym jest spełnianie przez niego wymogów formalnych określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Pałacu Młodzieży w Nowym Sączu adres do korespondencji: Szkoła Podstawowa nr 21 w Nowym Sączu ul. Rokitniańczyków 26 w terminie do 21 listopada 2018 r. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 14:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko samodzielny referent administracyjny”.
- Rozmowy kwalifikacyjne w ramach końcowej selekcji kandydatów będą się odbywały dnia 23 listopada 2018 r. od godziny 1000 w budynku Szkoły Podstawowej nr 21 w Nowym Sączu ul. Rokitniańczyków 26. Dokładna godzina zostanie podana zainteresowanym telefonicznie.
- Informacja o wynikach rekrutacji zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Nowego Sącza oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Pałacu Młodzieży w Nowym Sączu - Szkoła Podstawowa nr 21 w Nowym Sączu ul. Rokitniańczyków 26.
Informujemy, że administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Dyrektor Pałacu Młodzieży w Nowym Sączu z siedzibą w Nowym Sącz, ul. Rokitniańczyków 26., 33-300 Nowy Sącz, adres do korespondencji 33-300 Nowy Sącz ul. Rokitniańczyków 26. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym udostępniane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w Biuletynie Informacji Publicznej Nowego Sącza w celu ogłoszenia informacji o wynikach procedury rekrutacji zgodnie z art.15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych, i nie będą udostępnione innym odbiorcom. Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz innych przepisów szczególnych. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania.
Autor: Milenia Małecka Rogal – Dyrektor Pałacu Młodzieży w Nowym Sączu
Dodano: 2018-11-07 12:10:54
Zobacz też najnowsze aktualności
lub