Facebook Nowy SączNowy Sącz w serwisie YouTube.com

Miasto Nowy Sącz

Nowy Sącz - dworzec kolejowy Nowy Sącz - panorama Nowy Sącz - Baszta Kowalska Nowy Sącz o zachodzie słońca - panorama Sądecki ratusz - święto narodowe Sądecki ratusz - wiosna Baszta Kowalska z lotu ptaka

Oferty pracy

2020-09-24 | Meble Bugajski Sp. z o.o.

Wszystkie

Spółka produkująca meble tapicerowane w Nowym Sączu zatrudni na umowę o pracę osobę do administracji firmy. Preferowane są osoby znające język niemiecki, mile widziane doświadczenie w dziedzinie logistyki transportu.

Dane kontaktowe:

E-mail: j.prokopczuk@meblebugajski.pl | Telefon: 18 4432336 w. 2

2020-09-24 | mmsound

Wszystkie

Poszukujemy spawaczy aluminium. Oczekujemy doświadczenia na stanowisku spawacza aluminium oraz posiadania aktualnych certyfikatów. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub emailowy

Dane kontaktowe:

E-mail: mmsound@mmsound.org | Telefon: 533282906

2020-09-15 | Andjan

Inne

Poszukuję osoby do wykonania doraźnie cięższych jesiennych prac ogrodniczych koło domu .

Dane kontaktowe:

E-mail: - | Telefon: 606631722

2020-09-14 | GMS Corporation

Wszystkie

Firma GMS Corporation w Nawojowej zatrudni doświadczonych pracowników na stanowiska:

-ślusarz
-pomocnik ślusarza

Poszukujemy osob posiadającyh doświadczenie.


Oferujemy:
-prace w systemie jedno zmianowym (7-15) od poniedziałku do piątku
-godziwe zarobki
-przyjazną atmosfere pracy


Więcej informacji telefonicznie:

602 38 25 19 Pan Piotr (pon- pt 8-15)
18 445 70 93 wew.108

CV można wysyłać na :
biuro@gms-system.com

Dane kontaktowe:

E-mail: p.sromek@gms-system.com | Telefon: -

2020-09-04 | dział rekrutacji

Wszystkie

Firma Merkury powstała w 1991 roku i od początku działalności zajmuje się dystrybucją materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia wnętrz. Merkury Market posiada 57 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji oraz Czech.

Pilnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

magazynier
(miejsce pracy Nowy Sącz ul. Wiśniowieckiego 129)

Obowiązki:
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu.

Oczekiwania wobec kandydatów:
wykształcenie zawodowe/średnie
uprawnienia na wózki widłowe UDT (mile widziane)
gotowość podjęcia szkolenia wdrożeniowego

Oferujemy:
szkolenie wdrożeniowe
umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie w formie podstawy + premii

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: kariera@merkurymarket.pl 695 - pokaż numer telefonu -
Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych (CV + list motywacyjny) klauzuli o następującej treści:


Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji
pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie.


Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul.
Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno),

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i
przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w
Rozporządzenia,

3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj.
nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi
niniejszego formularza,

4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych
osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem inspektor@merkurymarket.pl,

7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w
celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi
osobami.

Dane kontaktowe:

E-mail: kariera@merkurymarket.pl | Telefon: 695150889

2020-09-03 | Jarosław Ster

Wszystkie

Zatrudnimy kelnerki/kelnerów w restauracji na umowę o pracę. Kontakt tel 600 701 272

Dane kontaktowe:

E-mail: jarekster7@gmail.com | Telefon: 600701272

2020-09-02 | Mo-BRUK S.A.

Wszystkie

Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne technologie przetwarzania odpadów. Dysponujemy 7 oddziałami, w tym dwoma instalacjami spalarni odpadów, dwoma zakładami produkcji paliw alternatywnych, dwoma zakładami przetwarzania odpadów nieorganicznych oraz zakładem recyklingu metali żelaznych i kolorowych.

W związku z dynamicznym rozwojem Grupy Kapitałowej Mo-BRUK poszukujemy kandydatów gotowych podjąć prace na stanowisku: Specjalista ds. księgowości

Zakres obowiązków:
• dekretacja i księgowanie dokumentów zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, oraz prawem podatkowym,
• weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych pod kątem formalnym i rachunkowym,
• uzgadnianie poprawności zapisów księgowych oraz ich analiza,
• aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,

Wymagania:
• wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie finansów, rachunkowości lub ekonomii,
• minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
• praktyczna i teoretyczna wiedza z znajomości przepisów podatkowych oraz Ustawy o rachunkowości,
• umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
• praktyczna znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel,
• znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,
• mile widziana znajomość zasad MSR/MSSF,

Oferujemy:
• stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• dodatek frekwencyjny,
• ambitną pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce notowanej na GPW,
• możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych ambicji,
• przyjazną atmosferę pracy oraz komfortowe warunki pracy,
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,


Osoby zainteresowane pracą prosimy o kontakt pod numerem telefonu 18 441 70 48, 691 112 486 pokaż numer telefonu - przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e mail @ lub pozostawienie w siedzibie Mo-BRUK S.A. Niecew 68, Korzenna 33-322.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Mo-BRUK S.A. z siedzibą w Niecwi 68,33-322 Korzenna danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Mo-BRUK S.A. z siedzibą w Niecwi 68. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; RODO) informujemy, iż:

1. Administrator danych osobowych: Administratorem Twoich danych osobowych jest Mo-BRUK S.A. z siedzibą w Niecwi 68, 33-322 Korzenna. Kontaktowe numery telefonów do administratora danych: (18) 441 70 48, 691 - pokaż numer telefonu - . Możesz się z nami skontaktować także w następujący sposób: - poprzez e-mail: @
2. Inspektor ochrony danych: Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w Mo-BRUK S.A. służy następujący adres email: @ Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się także pisemnie na adres siedziby Mo-BRUK S.A. Niecew 68, 33-322 Korzenna
3. Cel i podstawy przetwarzania: W przypadku rekrutacji, Twoje dane osobowe będą przetwarzane w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy natomiast inne dane, dobrowolnie podane przez Ciebie w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana przez Ciebie w dowolnym czasie. Podstawą prawną przetwarzania danych będą: art. 6 ust. 1 lit b RODO (dane niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy) art. 22¹ § 1-2 Kodeksu Pracy (przepis prawa art. 6 ust. 1 lit. c RODO) art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda na przetwarzanie danych innych niż wynikające z przepisu prawa) W sytuacji gdy Twoje stanowisko wymaga przedstawienia zaświadczenia o niekaralności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa będziemy wymagali dostarczenia informacji o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego (podstawa prawna art. 10 RODO).
4. Odbiorcy danych: Odbiorcą Twoich danych będą nasi dostawcy, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.
5. Okres przechowywania danych: Twoje dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy od daty przesłania aplikacji w ramach danego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Ciebie zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Twoje dane będą wykorzystywane przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotyczą: Masz następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: a) prawo do wycofania zgody, b) prawo dostępu do Twoich danych osobowych, c) prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, d) prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych, e) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych, f) prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych ze względu na Twoją szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, g) prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje jedynie do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z Tobą lub na podstawie Twojej zgody,
7. Prawo wycofania zgody: W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody – masz prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).
8. Prawo do wniesienia skargi: Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Informacja o wymogu podania danych: Podanie przez Ciebie danych osobowych w zakresie wynikającym z Art. 6 ust. 1 lit. b i c jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Ciebie innych danych jest dobrowolne.

Dane kontaktowe:

E-mail: p.rosiek@mobruk.pl | Telefon: 691 112 486

2020-08-28 | GMS Corporation

Wszystkie

Firma GMS Corporation w Nawojowej zatrudni pracownika na stanowisko:

-operator wózka widłowego

Mile widziane doświadczenie na powyższych stanowiskach.

Wymagane prawojazdy kat. B

Oferujemy:
-prace w systemie jedno zmianowym (7-15) od poniedziałku do piątku
-godziwe zarobki
-przyjazną atmosfere pracy


Więcej informacji telefonicznie:

602 38 25 29 Pan Marek (pon- pt 8-15)


CV można wysyłać na :
m.kozuch@gms-system.com

Dane kontaktowe:

E-mail: m.kozuch@gms-system.com | Telefon: 602382529

2020-08-25 | Awangarda Haïr Beauty

Wszystkie

Poszukujemy recepcjonistki

Masz doświadczenie? Wyślij nam Swoje CV!
Awangarda to ekskluzywny salon fryzjerski, istniejący od 2002 roku na rynku. Wciąż chcemy się rozwijać i powiększać nasz zespół, dlatego poszukujemy ambitnych i utalentowanych osób, które chciałyby rozpocząć z nami współpracę.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

– obsługa recepcji
– prowadzenie komunikacji i rezerwacji wizyt ( telefonicznie, z aplikacji, facebook, instagram)
– rozliczanie wizyt
– dbanie o czystość i porządek w salonie
– serwowanie napojów
– kontrola stanu magazynowego

Nasze oczekiwania:

– zaangażowanie, dyspozycyjność, punktualność
– wysoka kultura osobista, pogodne usposobienie i życzliwość dla klientów
– wykształcenie minimum średnie
– znajomość obsługi komputera
– doświadczenie na podobnym stanowisku
– umiejętność komunikacji w mediach społecznościowych



Oferujemy:
– pracę na pełen etat
– pracę na 1/2 etatu z możliwością pracy dwa dni w tygodniu lub po 4 godziny dziennie
– staż zawodowy 4-6 miesięczny
– atrakcyjne warunki zatrudnienia
– profesjonalne szkolenia
– w pełni wyposażone stanowisko pracy, w sprzęt najwyższej jakości.
– elastyczne godziny pracy, każda niedziela i święta wolne.

Swoje CV prześlij na adres mailowy lub dostarcz do salonu:
Awangarda Hair&Beauty ul. Malczewskiego 2, Nowy Sącz w godzinach 8:00 do 20:00.

Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm)

Dane kontaktowe:

E-mail: manager@studioawangarda.pl | Telefon: 503115599

2020-08-25 | Awangarda Hair Beauty

Wszystkie

Poszukujemy fryzjerów i fryzjerek!

Masz doświadczenie? Wyślij nam Swoje CV!
Awangarda to ekskluzywny salon fryzjerski, isniejący od 2002 roku na rynku. Wciąż chcemy się rozwijać i powiększać nasz zespół, dlatego poszukujemy ambitnych i utalentowanych osób, które chciałyby rozpocząć z nami współpracę.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

– strzyżenie, modelowanie, pielęgnacja i koloryzacja włosów klientów
– doradztwo w zakresie doboru fryzur i zabiegów
– dbanie o stanowisko pracy i wizerunek salonu

Jeżeli Twoją specjalizacją są tylko koloryzacje, upięcia czy strzyżenia to też jest miejsce w naszym zespole.

Nasze oczekiwania:
– samodzielna praca przy stanowisku
– wysoka kultura osobista
– umiejętność pracy w zespole
– bardzo dobra komunikacja z klientem
– kreatywność

Oferujemy:
– pracę na pełen etat
– pracę na 1/2 etatu z możliwością pracy dwa dni w tygodniu lub po 4 godziny dziennie.
– atrakcyjne warunki zatrudnienia, premie od obrotu i od sprzedaży kosmetyków.
– profesjonalne szkolenia fryzjerskie co kwartał na koszt pracodawcy,
– w pełni wyposażone stanowisko pracy, w sprzęt najwyższej jakości.
Praca na produktach Wella, Goldwell, L’oreal, LaBiosthetique.
– elastyczne godziny pracy, każda niedziela i święta wolne.
- doświadczony fryzjer ma do dyspozycji asystenta.

Swoje CV prześlij na adres mailowy lub dostarcz do salonu:
Awangarda Hair&Beauty ul. Malczewskiego 2, Nowy Sącz w godzinach 8:00 do 20:00.
Podczas rozmowy mile widziane zdjęcia efektów Twojej pracy.

Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm)

Dane kontaktowe:

E-mail: manager@studioawangarda.pl | Telefon: 503115599

2020-08-20 | GMS Corporation

Wszystkie

Firma GMS Corporation w Nawojowej zatrudni pracowników na stanowiska:

-monter produktów GSM
-operator wózka widłowego

Mile widziane doświadczenie na powyższych stanowiskach.

Wymagane prawo jazdy kat. B

Oferujemy:
-prace w systemie jedno zmianowym (7-15) od poniedziałku do piątku
-godziwe zarobki
-przyjazną atmosferę pracy


Więcej informacji telefonicznie:

602 38 25 29 Pan Marek (pon- pt 8-15)


CV można wysyłać na :
biuro@gms-system.com

Dane kontaktowe:

E-mail: m.kozuch@gms-system.com | Telefon: 602382529

2020-08-19 | Firma Cukierniczo-Gastronomiczna GRZEŚ

Wszystkie

Firma Cukierniczo Gastronomiczna GRZEŚ z Nawojowej zatrudni osobę na stanowisku pracownik gospodarczy do prac porządkowych. Tel. do kontaktu 605-444-378, 18 445 72 81.

Dane kontaktowe:

E-mail: firmagrzes@poczta.onet.pl | Telefon: 184457817

2020-08-10 | Sanatorium Uzdrowiskowe Leśnik-Drzewiarz

Wszystkie

Praca dla Pomocy kuchennej /Kucharza

Oczekiwania:
Dyspozycyjność
Sumienność i zaangażowanie w pracę
Bardzo dobra organizacja czasu
Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność
Współpraca w zespole i wsparcie w realizacji celów Sanatorium

Nie oczekujemy wielu lat doświadczenia - oczekujemy chęci i gotowości do pracy.

Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Pracę pełną wyzwań w przyjaznej atmosferze

Zakres obowiązków:
Przygotowanie potraw zgodnie z zaleceniami Szefa Kuchni
Nadzór nad jakością przygotowanych dań
Racjonalne zarządzanie składnikami



Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z klauzulą na adres mail.

Dane kontaktowe:

E-mail: marketing@lesnik-drzewiarz.pl | Telefon: 184712861

2020-08-03 | Sanatorium Uzdrowiskowe Leśnik-Drzewiarz

Wszystkie

Praca dla Konserwatora / Pracownika gospodarczego
Oczekiwania:
Odpowiedzialność i lojalność
Zaangażowanie i dyspozycyjność
Mile widziani studenci,
Doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
Pracę na pełny etat lub umowę zlecenie
Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia
Szkolenia branżowe

Zakres obowiązków:
Prace porządkowe w budynku i wokół budynku
Drobne naprawy sprzętu i wyposażenia w Sanatorium

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z klauzulą na adres mail.

Dane kontaktowe:

E-mail: marketing@lesnik-drzewiarz.pl | Telefon: 184712861

2020-07-31 | Grupa Bis-Pol HR

Wszystkie

Rodzaj pracy
Praca polega na sortowaniu / pakowaniu sadzonek truskawek na hali produkcyjnej.
W pierwszej kolejności rozcina się, a następnie sortuje się młode pędy truskawek, których jest kilka odmian.

Pierwszy termin wyjazdu 07.08.2020
Długość kontraktu: do około 30.09.2020
Możliwość wyjazdu w grupach znajomych i parach!

Oferujemy
Wynagrodzenie zgodne z holenderskim systemem płac godzinowo - akordowym. System umożliwia wysokie zarobki osobom chcącym osiągnąć duże wynagrodzenie w krótkim czasie.
Stawka od 9,70 euro brutto / godzina dla osób od 21 r. ż.
Stawka od 8,85 euro brutto / godzina dla osób od 18 do 20 r. ż.
czas pracy od 40 do 55 godzin tygodniowo przez 6 dni w tygodniu, w zależności od zapotrzebowania
dodatek urlopowy 8%
Darmowy dojazd do/z pracy
Zaliczka wypłacana w drugim tygodniu pracy w wysokości 200 Euro
Zakwaterowanie zapewnia pracodawca holenderski odpłatnie – 11,34 Euro za dzień.

Wymagania
-zręczność manualna,
-wytrwałość i motywacja do pracy,
-dyspozycyjność na okres trwania kontaktu,
-mile widziane doświadczenie,
-NIE MA WYMOGU ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO!!!

Dodatkowe informacje
należy zabrać: wygodne buty, odpowiednie ubranie robocze, gumowce, rękawiczki jednorazowe - 1 opakowanie, dodatkowo; pościel, śpiwór, własne naczynia, ważny dokument tożsamości, kartę do bankomatu, gotówkę do pierwszej zaliczki
wyjazd w pełni zorganizowany w ramach Pakietu Full Care wynosi 780 zł (bilet PL-NL, polisa, opieka biura)

Rekrutacja
telefon: 667 589 699/ 13 44 672 31
e-mail: holandia@bispol.com
strona internetowa: https://www.bispolhr.com/pl/oferty/hala-sortowanie-i-pakowanie-01011970

Grupa Bis-Pol działa na podstawie certyfikatu Marszałka Województwa Podkarpackiego numer 6782

Dane kontaktowe:

E-mail: holandia@bispol.com | Telefon: 13 446 32 95

2020-07-07 | biuro

Wszystkie

POSZUKUJEMY - pracownik biurowy do działu szkoleń.
Wymagania: bardzo dobra znajomość programu WORD i EXCEL, rekrutacja kursantów,
samodzielność w działaniu, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie.
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Swoje CV proszę wysyłać na adres: specjalista.szkolenia@gmail.com
w raz z nową klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) - CV bez nowej klauzuli nie będą rozpatrywane.

Dane kontaktowe:

E-mail: specjalista.szkolenia@gmail.com | Telefon: -

2020-07-02 | Elżbieta Witkowska

Wszystkie

Przyjmę od września na na staż, w charakterze asystenta nauczyciela przedszkola, do Niepublicznego Przedszkola Amelka w Nowym Sączu.
Wymagane; wykształcenie co najmniej licencjackie, z zakresu wychowania przedszkolnego.

Dane kontaktowe:

E-mail: e.witkowska@vp.pl | Telefon: 507672678